SKRIVET: 2008-09-25, kl 19:31:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skönt!

Nu har jag storstädat hela nedervåningen. Känns onödigt att städa övervåningen när Daniel ska bygga igen valvet i helgen och sen ska det bara spacklas och slipas så det blir städning efter det istället. Precis när jag hade börjat städa så skulle jag gå ut och slänga lite saker på släpvagnen som skulle iväg på lia. När jag var på väg in trampade jag på en bräda på gården och stampade rakt på en spik!! Aaaaj! Det var iofs bara på tån men det gjorde ont som fan ändå.

Idag var jag och Martin ute på en promenad. Det var så jäkla skönt väder ute och det var skönt att slippa telefonen ett tag på eftermiddagen.

Nu ska jag bädda rent och sen blir det ett bad och sedan mys framför tvn. Snart är det helg igen. Helt otroligt vad veckorna går fort!
See ya!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: