SKRIVET: 2008-09-27, kl 00:17:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helg!

Nu har jag precis gjort helg, kan man säga. Efter jobbet flängde jag runt byn.. Först till Lizette, sen ner på dollar, upp till Johan och Linnéa, iväg till Linda och flamsade med barnen, bort till Lizette igen, ut på byn och handlade och sedan hem för att göra iordning mat. Lövbiff och bbqstrips eller vad det nu heter, vitlökssmör och lite bea. Tokgott! Efter maten åkte jag och hämtade Lizette igen och vi åkte till mamma. Satt och pratade skit om lite allt möjligt. Spelade lite spel med Anton och bara myste. Mamma hade bakat det där kumminbrödet som Daniel är så förtjust i och det var mycket uppskattat. Daniel har egentligen bara suttit vid tvn och spela nhl09 som han fick av mig i födelsedagspresent. Han verkar inte ska kunna slita sig från det.

Imorgon kommer Bumbibjörnen Tilla och ska vara med oss hela dagen! Riktigt roligt! Anton ska eventuellt sova hos oss på kvällen om mamma och Roger skulle ut. Jag ska iallafall spela bingolotto i min ensamhet. Hoppas på att vinna lite större summor än förra veckan..

Nej, nu ska jag ta och spela mig i säng. Ska försöka kolla klart på filmen som jag har börjat kolla på två gånger nu.. Haha!

Godnatt gott folk!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: