SKRIVET: 2008-09-17, kl 19:04:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Börjar om..

Fick en liten knäpp på nosen idag angående min blogg. Jag passar på att be om ursäkt till alla som har känt sig träffade av det jag skrivit, det har inte varit min mening. Jag har helt enkelt inte tänkt mig för när jag skrivit, vilket jag ska göra nu i fortsättningen.

Har nyss stekt hamburgare till middag. Daniel är och styckar kött men är nog hemma vilken sekund som helst. Jerry Springer på tvn och det är ju alltid lika underhållande. =)

Mja.. Inget nytt i vanlig ordning=) Ska väl ta mig en liten promenad till Lizette senare.

Trevlig kväll!


vaniljeva.blogg.se

bra att du ber om ursäkt


Fanny

Ja det är sjuk, vi brukar typ träffa på varan på affären o säga hej sen så kan det ta veckor/månader tills nästa gång. Jag trodde att hon ville lära känna Ella men det verkar inte va så viktigt för hon har knappt träffat henne. Men men, det är ju hennes förlust. Ja jag mår bara bra, tack för omtanken! Kramar!



PUBLICERAT: 2008-09-17, 22:56:31 | URL: http://hallinfanny.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: