SKRIVET: 2008-10-02, kl 16:13:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tomt på bloggfronten..

Jag har egentligen jättemycket att skriva om men det finns ingen tid! Jag har helt plötsligt blivit ett väldigt upptagen människa som har upp till öronen att göra varje dag efter jobbet. Just nu har jag rast så jag passar på att skriva några rader.

Vad har jag gjort sen sist? Tränat, jobbat över, städat, lekt, bokat tid för operation, kollat på dhpremiären, kollat på tmfinalen och bara myst på. Jag bara ääääälskar att veckorna springer iväg. Det är så skönt att man hinner jobba 5 dagar fast det känns som 3, och även allt utöver det. Igår hade jag däremot inte samma känsla i kroppen.. Tilla sov hos oss och hon sov så oroligt hela natten så det kändes inte som att man hade sovit något alls. Det är som att hon drömmer mardrömmar och "sprätter till" flera gånger på bara någon minut! Stackars lillbumbi.. Hon kommer igen idag och då ska jag lämna henne på dagis för första gången imorgonbitti. Lite spänd är man ju.. Är inte så van att kliva upp med ett litet barn och göra morgonrutinen osv osv. Men det får gå så gott det går..

Imorgon runt halvtre tiden tar jag och Lizette vårt pick och pack och drar till Sundsvall över helgen. Helt sjukt att vi inte har gjort det tidigare. Jag längtar såå mycket att få träffa mina kusiner och göra stan och ikea. Fy tusan vad kul det kommer bli! Marielle skulle sparka ut Einar i soffan så jag, Lizette och Marielle sover i "storsängen" som Theo säger. Haha! Kommer bli som old times när jag och Lizette sov över på Näsviken.

Idag är det alltså torsdag och på Västra Egnahemsgatan betyder torsdag städdag. Skurade ju förra veckan så det blir ju inte så jättevåldsamt men jag har iallafall inget mer planerat förutom det. Jo, jag ska klippa pappa också! Måste komma ihåg det!

Som sagt då, den 11/11 är jag inbokad för en operation av högerfoten (igen!) då det är en nerv som bygger på sig själv så att det snart inte får plats mellan tårna. Gruvar mig som fan då bedövningen är så sjukt jävla hemsk! Vet inte om jag börjar ångra mig.. =(

Ha en bra helg allihop!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: