SKRIVET: 2008-10-30, kl 18:47:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Redan helg!

Ja, då har man gjort helg för den här veckan. Såå skönt att vara ledig imorgon också. Vi åker nog in till Östersund en sväng på dagen för att fixa det sista till våra halloweenutstyrslar. Hihi! Fick min peruk idag som Monika har gjort. Den är helt fantastisk och det tror jag nog att dom flesta kommer tycka. Jag ska ge henne något för allt besvär..

Just nu känns allt så jävla toppen! Jag har en massa nya planer som verkar gå i lås vilken dag som helst nu. Avslöjar lite mer senare. =)

Orangis har ju kommit hem också! Hela 16 dagar var vår lilla bäbis borta. Men nu är allt som vanligt igen och han kommer hem så fort man ropar på honom.

V. 46 och v. 47 har jag semester. Haha! Mitt i vintern typ. Inte alltid man har det.

Nej, nu ska jag kika lite på tv. Happy Halloween på er!




Camilla

Fick ju aldrig se dig, :( lägg in bild, :) kram


Lizette

Jaa lägg in bilder, för jag tog aldrig några, lägg in dem så ja ha någe att referera till!!



PUBLICERAT: 2008-11-04, 00:20:23 | URL: http://lizette.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: