SKRIVET: 2008-10-10, kl 20:21:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helg!!

Jag kände det på mig i morse! Jag hade lite ont i halsen men tänkte att det skulle gå över under dagen. En timme innan jag slutade svettades jag och yrade så jag inte kunde göra någonting på jobbet.. Nu sitter jag här i soffan med en toalettrulle på bordet och en filt omkring mig. Jag hade precis blivit frisk! Känns verkligen typiskt nu när det är helg också. Tror nog att det är Tilla som smittat mig. Stackars lillsnuttan är ju också sjuk. Det är nog lite mer synd om henne. Hon ligger och sover nu men vaknar lite titt som tätt av hennes hosta. Daniel åkte och tränade när Tilla hade somnat men han lär nog komma hem snart.

Vad har hänt sedan sist då? Ja, jag hade ju varit i Sundsvall hos mina kusiner. Det var jättemysigt att komma dig men man var helt slut efter en dag på stan och en dag på ikea. Man är nog inte så van. Hihi=) Tack för i helgen Micke, Marielle, Einar, Charlie, Anna, Henrik, Johanna, Janne, Josefine och Sandra. Den var toppen!! Sen har väl veckan bara rusat iväg.. Avbokat operation, bokat en läkartid, jobbat, tränat och myst med min karl.

Nu väntar en helkväll vid tvn. Det är ju så mycket bra ikväll. Kollar på idol just nu..
Imorgon firar vi Lizette för hon fyller 20 år! Helt otroligt. Ni kan kolla in den fina annonsen på www.family.se vettja=)

Trevlig helg!


Lizette

Haha sådär kan du ju inte skriva gumman.. "Det var jättemysigt att komma dig" Euu?



Du ska få en svenskakurs av mig =) For free!



PUBLICERAT: 2008-10-15, 23:43:17 | URL: http://lizette.blogg.se/
Linnéa

Haha! Euuu.. Vad äckligt!


Anonym

Hallå.. Har du slutat blogga du? En uppdatering tack :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: