SKRIVET: 2008-11-23, kl 19:26:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vb: Nu är jag hemma igen. Vi såg den nya

MMS

(det här inlägget kom inte fram igår.. Skrivet kl 01.20) Nu är jag hemma igen. Vi såg den nya bondfilmen. Jag hatar bond.. Filmen var skitkass. Typ en miljon skott som avlossades och inte ett enda träffade bond, såklart. Kvällen för övrigt var toppen! Vi käkade på eastern och det var som vanligt supergott! Pratade med D lite tidigare och han sa att han ville köpa Felicia av mig. Det tyckte jag lät jättebra. Jag har faktiskt ingen användning för en lätt lastbilsreggad bil. Nu ska jag kolla om jag vann något på lotto idag. Kollade lången men som vanligt fick jag bara 2 av 3 rätt bara för att skellefteå inte kunde få in ett mål till innan ordinarie matchtid var slut. Jaja, modo vann ju iallafall så man kan ju vara glad över det. På tal om modo så saknar jag min wernis så fruktansvärt mycket. Snart är vi tillsammans igen, hjärtat! God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: