SKRIVET: 2008-11-21, kl 23:26:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Back on track!

Hej alla nyfikna! =)
Mycket har hänt sedan sist jag skrev. Som förmodligen alla vet så har jag och Daniel flyttat ifrån varandra. Inget speciellt egentligen. Vi kunde bara inte leva med varandra och det känns faktiskt bra. Nu har jag varit singel i ca 2 veckor (första gången sen jag var 15 år) och jag kan bara säga en sak, wow! Jag har blivit överöst med sms med erbjudanden om fika, middag, bio och dejter så därför kom jag på den underbara idén om att jag ska blogga om singellivet i Strömsund. Förhoppningsvis får jag tag på jobb någon annan stans så att man får prova singellivet på någon annan ort i Sverige. Min blogg ska bli lika känd som Linda Rosing, Carolina Gynning och Blondinbella! Haha!

Kvällen har spenderats med Lizette hemma hos Linda. Vi kikade på idol och singing bee. Nu har vi kommit hem och vi har kollat på sista delen av idol och så har jag tagit mig ett bad. Imorgon blir det fika på simon och sedan bio i stan på kvällen. Kanske en god matbit före också. Känns sjukt kul! The mighty Zeeeek ville ha ut mig på kalas men det kändes inte så spännande såhär några dagar innan lön. På tal om lön så blev min lön fruktansvärt bra! Jag har ju ingen hyra att betala den här månaden heller =) Förhoppningsvis får jag min lägenhet nästa vecka. Nice!

Igår smsade jag en gammal vän för att gratulera honom på namnsdagen. Sjukt kul att få höra från honom. Han frågade när vi skulle ses och det skulle ju givetvis vara kul men han bor i stockholm så det är ju en bit att åka. Han har ju iofs sin familj i Sundsvall så jag får passa på när han är där.

Ja, nu har ni fått lite intressant fakta om vad som händer i mitt liv. Kommer säkert ha skyhöga besökssiffror nu när alla tror att jag mår skit, men guess what? Jag överlever!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: