SKRIVET: 2008-12-11, kl 15:39:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snart kväll..

Ja, nu är det bara en timme och en kvart kvar tills jag slutar. Jag har min eftermiddagsrast nu, såhär sent. Det är skönt för då är det inte så länge kvar sen =)

Vad händer ikväll då? Jaa, ingenting tror jag.. Skulle eventuellt få besök ikväll men man vet ju aldrig. Jag kanske låser in mig med den enda mannen i mitt liv, Magnus Wernblom. (Som för övrigt ser lite tokig ut nu när han är nyklippt.) Jag måste även hämta en tvmöbel hos Jenny men jag vet inte hur stor den är. Kanske Linda och Daniel kommer förbi med en tv? You never know!

Imorgon är det iallafall After Work här på jobbet. Mat, alkohol och kareoke. En fenomenal kombination! Jessica och jag ska supa till rejält. Det är vi värd!

Idag har jag varit på banken och fått lite stash. Tack för det! Jag bytte ju bank till handelsbanken för typ ett år sedan men det är ju bara skit eftersom jag inte kan få ett nytt e-leg så jag kan betala mina räkningar så då bytte jag helt enkelt tillbaka till Swedbank. Då kan man iallafall betala räkningar från vilken dator som helst! Skit handelsbanken, burn in hell!
Dom löste lånet och så vart det lite över också. Inte mig emot. =)

Igår hade jag min första tvättid på ringarna. Det vart en hel maskin med tvätt! Minns inte när jag hade så lite tvätt senast. Haha! Men det gör ju ingenting. Jag strök även lite gardiner och hängde upp. Ska kanske börja med att måla köksluckorna idag.. Det behövs verkligen!! Uscha..

Nej, nu ska jag nog gå och hämta mig en kopp kaffe. Har inte druckit en enda kopp idag!

Världens tråkigaste inlägg, men vem bryr sig? Ni behöver fan inte läsa.. =)

Sayonara!


nEnnA

Tjoho, klart vi kan komma förbi me TV:n ikväll..

Antar att du har kaffe, så ja kan ta me bullar...=)

Ses sen, kram på´re gumman... Love you..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: