SKRIVET: 2008-12-22, kl 10:45:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sista dagen.

Idag jobbar jag sista dagen innan min julledighet. Känns riktigt bra! Har precis kastat bort min gamla kalender. Känns ännu bättre. Nu ska jag njuta av ett nytt år med helt otroligt många möjligheter! Hitta mig själv och ta vara på mina vänner ligger väl som prio 1. Jag hade funderat ut ett långt blogginlägg om sanningen under den senaste tiden men jag orkar fan inte skriva om det. Jag bryr mig inte helt enkelt och det är någonting som jag inte har kunnat gjort förut, bara struntat i saker. Jag gör som jag vill, när jag vill och hur jag vill. I love it!

Slutet på 2008 och början på 2009 kommer vara riktigt bra. Jul med familjen, kryssning till Mariehamn och nyår i Umeå nu i december och i början på 2009 kommer jag bara längta tills Jenny och Christers bäbis kommer! Åh, vad jag längtar! Hihi!

Jag har inte så mycket att skriva som jag inte redan har gjort.
Kommer antagligen inte blogga så mycket nu i mellandagarna utan jag kommer tillbaka på jobbet den 7 januari och fortsätter med mina rastbloggningar då. Kan kanske komma något mobilblogginlägg. Den som lever får se!

God Jul och Gott nytt år önskar jag er alla!

Puss & Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: