SKRIVET: 2008-12-15, kl 14:09:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sen lunch..

Jag glömde nästan bort min lunch idag? Det var konstigt..

Min helg då?
I fredags skyndade jag mig hem från jobbet och gick på bolaget och bytte om och sminkade mig sen tillbaka på jobbet. Åt grillskiva från simon. Så jävla gott! Drack och surrade på.. Efter ett tag gick vi vidare till "kareokerummet" där alla var lite blyg i början så att jag fick ta saken i egna händer och sjunga dom första låtarna och sen var alla på gång! Vi sjöng och dansade och tjoade. Såå skoj! Vid 10 kom jag på att jag skulle åka hem och umgås med Lizette. Fick skjuts från Sema och till tingvalla för att hämta upp henne och sedan vidare hem till mig. Sen kom Dennis, Ante och Farre också. Vi spelade ett ölspel som man vart aspackad på. Haha! Vid 2 gick jag och la mig..
På lördagen vaknade jag när klockan ringde vid 9. Mådde skiiiit! Sov en timme till och då mådde jag bättre. Åkte på sema för att städa och det gick fort och bra. Sen fick jag agera lite chaffis på kvällen. Orkade verkligen inte gå ut så jag struntade i det =)
Kollade på film hos Rille och Jenny. Somnade ett par gånger för jag var så otroligt trött. Lugn dag och rätt tidig kväll. Jag hann även med att börja måla lite köksluckor. Det blir så bra! Ska ta lite före och efterkort så ni får se. =)
Söndagen börjades med en lång härlig dusch och sen iväg på Simon för att fika med Lizette, Jenny, Christer och Peter. Åkte på dollar en sväng och sen vidare till Jenny. Så skönt att bara slappa.
På kvällen åkte jag till stan för att hämta upp en kompis och sedan åkte vi hem. Vart även en film innan läggdags.
Jag hade så svårt att somna på kvällen för jag fastnade vid The Intervention och somnade inte förrän halv tre. Var lite jobbigt i morse men nu går det tokbra =)

Ja, det var väl lite snabbt om min helg. Jag är lite konstig som bara går ut när ingen annan gör det men när alla andra går ut så stannar jag hemma. Jag orkar bara inte med alla fulla idioter. Funderar fan på att vara hemma på juldagen också. Måste ju vara pigg till annandagen då jag och Lizette åker till stan för att sedan hoppa på tåget till Uppsala för lite party och dagen efter en kryssning till Mariehamn. Kommer bli tokskoj! =)

Ikväll blir det slipning och målning. Skoooj!

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: