SKRIVET: 2008-12-08, kl 11:36:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Rastbloggning.

Jahapp.. Så var det måndag igen! Inte mig emot.. Veckorna bara rusar ju förbi ändå så. =)

I helgen har jag flyttat ALLA saker till lägenheten. Usch, vad jag har gruvat för det. Jag visste ju att det var apmycket saker men det gick fruktansvärt bra! Måste bara möblera om lite för det vart lite trångt. Ska nog göra det idag om jag orkar. Åker till stan kl 14.30 och man vet ju aldrig när jag är hemma då. Förhoppningsvis hinner jag med lite shopping också. Hihi. Sov iallafall i lägenheten för första gången i natt. Jag hade lite svårt att somna men när Wernis kom och gosade ner sig så gick det bättre. Min älskade lilla ponke..
På tal om Wernis så ska han få klippa sig på onsdag. Alla onda tovor ska bort! Kommer bli så skönt för honom.

Ja, vad har jag mer inplanerat denna vecka? Östersund, säsongsavslutning på DH, 7 pass, massage, klippning och After Work. Den här veckan kommer bara flyyyyyga förbi!

I fredags åkte jag, Thomas, Christer och Jenny in till Östersund för att hämta min älskade vilstol! Jag fick lite panik för pappas släpvagn var inte besiktigad och det fick jag reda på 10 minuter innan vi skulle åka. Som tur var hade Tisse en släpvagn som jag kunde låna. Vi släppte av Thomas i skogen för han skulle på kurs och sen fick jag köra runt på stan med Thomas bil samt släpvagn när det var snorhalt!! Det var inte roligt. Jag hade hjärtat i halsgropen mest hela tiden! Men det gick ju tokbra såklart! Det är ju så när man är bäst! När vi hade hämtat stolen åkte vi på Coop. Min och Jennys favoritaffär. Där har dom verkligen allt. Vi spenderade 1,5 timme där och sen åkte vi och hämtade Thomas igen. Vi åkte som vanligt på Eastern och åt en sen men underbar middag. I love it!

På lördagen vaknade jag vid 9-tiden av att mobilen ringde. "Tjenare, Daniel Persson här. Jag tänkte komma och köpa Skodan av dig!" Iiiiiiiiiih! Det var jag inte alls beredd på. Jag hade ju inte städat ur den och papprerna kunde jag ju bara glömma om att hitta. Borde ju ha tänkt på det lite tidigare eftersom jag hade lagt ut den på blocket. Det är lätt att vara efterklok. Hann köra lite saker från pappa och till lägenheten samt städa ur bilen innan han kom till Ström. Toppen! Nu är jag utan bil. Haha! Pappa säger att jag inte ska ha någon bil för då sparar man pengar så jag och Linda får väl turas om att ha Amon då. =) Ska nog gå bra.

På lördagen vart jag bjuden på middag hos mamma. Plankstek.. Muuuuums! Det var supergott. På kvällen vart det lite kalas. Dennis visade ju sitt söta tryne i Ström och det brukar ju resultera i party =) Vi sjöng Lips vilket Farre var grym på, innan han somnade vill säga. =) Sen vart det krogen och det sööööööööög. Var där 5 minuter och gick sedan hem för att kolla på några avsnitt av UB och sedan sova..
Bara liiiiite ont i huvudet dagen efter. Hihi.

Nej, nu är rasten snart slut så jag ska väl avrunda lite snabbt.
Uppdaterar när jag har något vettigt att säga =)

Kram på er alla!!

None

Min älskade Magnus "Werna" Wernblom nyfödd.


Mattias Lindblad

åååå, va söt liten bäbis :D



PUBLICERAT: 2008-12-09, 10:42:02 | URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: