SKRIVET: 2008-12-18, kl 11:54:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nostalgitripp!

Madeleine har lagt ut ett filmklipp på facebook på vårat fristående när vi gick gymnastik. Det var den 22 februari 2004 i Östersund. Jag var 16 år och var tillsammans med tisse. Jag gick första året på barn- och fritidsprogrammet. Vilka minnen! Och vilken kropp jag hade! Jag ångrar att jag slutade gymnastiken men kommer antagligen börja nu igen efter jul om det fortfarande finns folk som är intresserad. Jag kommer även förnya min licens för trampolinen så jag får köra igång med den igen. Känns sjukt bra!

Ska försöka lägga ut filmklippet här på bloggen.
Håll i er!

------------------------------------------------------------------------------------

Får inte in klippet. Men ni får länken. Ni måste logga in på facebook för att kunna se den. Så teknisk är jag!

http://sv-se.facebook.com/video/video.php?v=40788212959

I början på filmen står vi i första formationen i denna ordning:
Från vänster: Emma Sundqvist, Linnéa Persson, Ida Kolbäck (bakom), Erika Forsberg (bakom), Anna Andersson (framför), Madeleine Borg (framför), Kristina Wiik och Malin Sjöberg.
Så roligt att se!

Kram på er!
 


Madde

Hej vännen! Jag ska visa dig någongång hur man gör:) Så du kan lägga in länkar! :) Puss puss!



PUBLICERAT: 2008-12-23, 12:26:17 | URL: http://maddeborg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: