SKRIVET: 2008-12-19, kl 14:33:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Freeeeedaaaaag!

Jag har blivit utmanad av Madeleine (http://maddeborg.blogg.se/) så här kommer mina svar.


1. Tre namn du lyssnar till:  Linnéa, Lallo och sen blir det ofta Linda och Lizette också, speciellt av pappa.

2. Tre saker som skrämmer dig: Det är en svår fråga.. Det är säkert mycket som skrämmer mig som jag inte kommer på. Självklart skrämmer det mig att när som helst kan något hemskt hända mina vänner och min familj. Sen är det väl mest töntiga saker som att köra om lastbilar när det är massa snörök och när man kör lite för nära en snöplogkant så att det känns som att man är på väg att dras in i den. Det är skitläskigt.

3. Tre saker du har på dig: Jeans, tjocktröja och ett linne.

4. Tre av dina favoritlåtar just nu:
 Volbeat - Maybellene i Hofteholder, Kate Perry - Hot n cold och Lady Gaga - Pokerface.

5. Tre sanningar:
1, 
Jag är singel för första gången på 6½ år.
2, Jag kommer alltid att ångra att jag försummat mina vänner under de förhållanden jag haft.
3, Varje gång jag blir upprörd eller ledsen shoppar jag. Sist klickade jag hem kläder för 1500 kr på mindre än 5 minuter.

6. Tre hobbys: Inreda, kolla på film och umgås med mina vänner samt familjen.

7. Tre saker du vill ha: En snygg hantverkare som kan slipa och måla resten av mina köksluckor, pengar så att jag kan betala av mitt lån och en bärbar dator.

8. Tre personer du utmanar:
Lizette (http://lizette.blogg.se/) Morgan (http://ceken.blogg.se/)  Marielle  (http://marielle.blogg.se/)

Idag är det fredag igen. Helt sjukt!! I helgen ska jag flytta en bokhylla till lägenheten. Kommer bli riktigt bra. Ska även försöka byta tv med Linda och det lär nog inte vara något problem. Ska även försöka hinna med att slå in alla julklappar. Då kanske man får lite julkänsla.

Igår åkte jag och handlade middag med Lizette och sen åkte vi hem till mig. Hann knappt komma innanför dörren så kom mamma, Roger och Anton och hälsade på. Vi fikade lite och pratade på. När dom hade farit så satte jag och Lizette igång med middagen. Det vart pastasallad med massa goda tillbehör. Fetaost, oliver, vitlök, keso.. Mums! Jag ringde även Farre och frågade om han ville ha lite mat. Han hade redan käkat men åt lite ändå. Sen kom Minna och myste med Wernis och han vart så glad! Efter det vart det lite film men jag vart så jäkla trött så jag gick hem och la mig istället. Såå skönt!

Jag gör helg kvart i fyra idag. Då ska jag åka och klippa mig! Fan vad härligt!

Nej, nu är min rast slut.
Trevlig helg på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: