SKRIVET: 2008-12-12, kl 10:46:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag!

Ah, vad härligt! Idag är det fredag och om några timmar är det helg. Som jag sagt så många gånger tidigare så har den här veckan rusat förbi i all världens fart!
Idag bjuds det på glögg, pepparkakor och lussebullar här på jobbet. Det är mysigt att sitta med en kopp glögg vid datorn och kolla runt. På rasten alltså, som jag har nu. =)

Igår bjöd jag lillasyster på middag. Bara enkel vardagsmat men ändå.
Fick lite besök på kvällskvisten också. Mycket trevligt.

Ikväll är det after work här på Itella! Fan vad roligt. Jag och Jessica ska förmodligen dricka för mycket och sjunga för dåligt men det är väl det som är meningen när man blandar alkohol och kareoke. Haha!
Så efter jobbet måste jag skynda mig på bolaget och sedan hem för att ta en snabbdusch och sminka mig. Fullgrett!

Missar ju iofs massa bra på tvn ikväll men det är inte så farligt, går nog säkert repriser.

Fick ett samtal från Handelsbanken idag. Dom var lite ledsen för att jag skulle svika dom men jag var mycket välkommen tillbaka. Tack för det!

Nej, nu har jag inget mer att skriva.
Ha en bra helg allihopa!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: