SKRIVET: 2008-12-09, kl 11:41:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Desperate Housewives.

Är på jobbet och har rast. Eftersom man alltid dricker kaffe vid datorn så känner jag inget behov av att sätta mig i fikarummet och därför sitter jag här och underhåller mina läsare istället.

Igår var jag till Östersund som sagt. Trodde aldrig att jag skulle ta mig till Hammerdal ens en gång. Det var så snöigt och svårt att se men till slut kom jag fram. Hemresan gick lättare för då hade det slutat snöa. Väl i Östersund åkte jag på Lillänge en sväng. Köpte en scartkabel på Onoff så att jag kan ha boxer i lägenheten (som jag var dum nog att skaffa när det ändå kommer bli fler kanaler där nu.) men såklart när jag provade igår så fungerade det inte. Den hittar inga kanaler. Måste nog ringa på Hallvikens idag.. Jag sprang in på rusta och köpte en matta till Lizette och lite småplock till mig själv. =) En snabbis in på Coop för att se om dom hade någon "snöskjuta" till pappa men det hade dom inte så det vart lite godis och en rb istället. Lite mat på donken innan hemgång, happy meal med lite mjölkskak med päronsmak. Mumsigt! Har man gått ner 7 kilo får man faktiskt äta sån mat =) Kom hem typ halv nio. Slappade bara hela kvällen och fixade lite i lägenheten. Så skönt! När jag kom till lägenheten så var det spår fram till min dörr. Någon ville hälsa på mig men jag vet inte vem. Sen slog det mig idag att det kan ju vara den där killen som ska koppla in internet, tv och telefon.. Och jag har inte hängt upp fullmakten på dörren! Fasen också! Måste göra det så fort jag kan idag. Fick iallafall fina namnremsor att hänga upp på dörren och brevlådan men jag kan inte hänga upp den på brevlådan än eftersom inte Fridas eftersändning har startat än. Men på dörren står det fint och stort LINNEA PERSSON nu.

Min Wernis fick gå ut för första gången igår. Han gick inte långt men han tyckte att det var sjukt spännande. Han ville gå ut igen när jag åkte på jobbet imorse men det fick han inte.. Jag vill ju inte att han ska villa bort sig.

Ikväll är det mycket på schemat. Alex har julfest som vi ska på, säsongsavslutning på DH, fix i lägenheten och en massa som jag har lovat att bjuda på kaffe. Sen ska det möbleras om och dit med en ny tv.. Hur ska jag hinna?

Nej, nu är rasten snart slut.
Ska hämta lite kaffe så jag kanske slutar frysa snart..

Till helgen blir det inflyttningsfest hos mig. Kan bli mycket trevligt!

Ha en bra dag alla läsare!
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: