SKRIVET: 2008-12-17, kl 12:28:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Buhuu!

Jag är så deprimerad! Mina favoritjeans är spårlöst försvunnen! Jag kan inte fatta vart dom är?! Jag har letat överallt och tyckte att jag fick med mig allt från huset. Jag har frågat D om han har sett dom men icke. Hur ska jag orka leva?!

Haha, nejdå. Skämt å sido. Jättetråkigt att dom är borta givetvis men jag får väl helt enkelt försöka hitta ett par nya snygga =) Jag har ju så jäkla mycket stash nuförtiden så det är ju helt sjukt! Jag betalade mina räkningar idag. Minns inte sist jag hade pengar kvar såhär innan lön. Skönt!

Igår slipade och målade jag lite köksluckor. Det är en jättefin färg istället för dom senapsgula som hänger där nu. Så när jag är klar med köksluckorna så ska jag köpa kakeldekor, nya bänkskivor, nytt golv och så tapeter till hallen. Har redan köpt till köket. Åh, det kommer bli så fint när det är klart men det känns som en evighet dit!
Kikade på film också. The Rocker. Rätt underhållande men sugiga skådisar.

Ikväll har jag tvättid och så ska jag försöka slipa dom sista luckorna. Blir ju så trött i armen!

Var på massage förut idag. Så otroligt härligt! Nackdelen är väl att man blir så trött och att man bara vill gå och lägga sig efteråt istället för att sätta sig vid datorn.. Men men, det spelar ingen roll för mig.

Nu har halva veckan redan gått och nu är det bara en vecka kvar till julafton! Shiiit! Har lite kvar att köpa så jag måste åka in till östersund den 23e! Åh, fy bubblan! Tror inte att det kommer vara så tomt på folk då.

Jaja, nu har jag fått skriva av mig lite.
Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: