SKRIVET: 2008-12-05, kl 13:20:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

19 dagar kvar till jul!

Oj oj oj.. Bara 19 dagar! Helt otroligt! Men jag tror att jag är klar med dom flesta klapparna och det är ju bra!

Ikväll åker jag till Östersund, igen! Jag har varit dit onsdag, torsdag och nu idag och sedan eventuellt imorgon och sedan på måndag igen. Pjuh! Ikväll ska jag dit och hämta min efterlängtade vilstol! Den kommer bli så bra i lägenheten! Efter det ska vi väl käka något gott.. Fredagsmys! =)

När vi kom hem från stan igår så åkte jag till lägenheten och skruvade ihop lite ikeasaker och slängde in kläder i garderoben. Det är en mysig lägenhet. Synd bara på tapeterna och färgerna i köket men det är ju lätt fixat. Jag har ju köpt nya tapeter, färg till luckorna samt knoppar till dom så det är bara att sätta igång. Efter jul ska jag köpa golv också.

Jag hade bloggat ett inlägg i början på veckan men det har inte kommit fram än.. Lustigt!

Nej, nu är min lunch slut. Klockan 14 ska jag iväg på banken. Nice!

Ha en underbar helg!
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: